Lovely Family !

♥ SAYA SAYANG MEREKA ♥

Wednesday, April 6, 2011

...........

assalamualaikum w.b.t ...

perasaan ku di kala ini.. sangat tidak menentu,, mencari sesuatu yg boleh membuatkan diri ini kembali seperti biasa...  apekah punca semua ini.. aku masih mencari... tp ape ek ? buat masa skg.. hati ini masih tidak tenteram... ku ingin pergi ke tempat yg lain dgn ape yg aku lalui skg... tp ke mana ? dan bila kah waktu yg sgt sesuai untuk semua tu.. bukan aku ingin melarikan diri dri ape yg telah, sedang dan bakal aku lalui...cume kdg2 aku merasa takut untuk hadapi hari2 yg mendatang.... aku hny ingin menenangkan kotak hati ini.. Ya Allah.. bantulah hamba mu yg lemah ini...

aku memerlukan sokongan dan dorongan.. diri ini masih lemah ketika berada di sini...  terima kasih kepada semua yg sentiasa ade dekat dengn ku.. untuk menyesuaikan diri dengan keadaan yg baru teramat sukar buatku.. aku masih mencuba mengenali persekitaran ini... selalu berfikir.. hikmah di sebalik semua ini.. biarlah itu menjadi rahsia buat diriku selama-lamanya... bertny pada diri.. mampukah aku lalui saat2 indah, suka duka, masam2 manis kehidupan ku... hanya mampu berdoa pada Allah.. hny padaNya ku sandarkan segala...

cukup la setakat ini... selebihnya.. hanya tertulis di dalam kotak hati ku yg comey ini.. ^_^

wassalam...
♥ Thanks for reading dear ! ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...