Lovely Family !

♥ SAYA SAYANG MEREKA ♥

Sunday, May 8, 2011

I LOVE my MOM very much !!

Assalamualakum... 
hyeepp ! apa khabar anda yg comel2 nehh ? hope baik sentiasa~

bulan MAY neh.. mcm sinonim la.. dengan HARI IBU..biasanya hari ibu neh di sambut pada minggu kedua.. hari ahad.. so hari la kan ? 9/may/ 2011.... hari ni ayu bz cket so.. bru berkesempatn nak update ! tp xpe.. for my mom and also.. semua ibu2 di dunia nehh...

Emak, ibu, umi, mama, mommy, bonda dan mungkin banyak lagi gelaran-gelaran lain di dunia ni yang merujuk pada seorang insan yang sangat istimewa dalam hidup kita kan ?... ok cam ayu.. ayu panggi mak.. ringkas dan simple ! suke~ inilah insan yang merupakan anugerah dari Allah untuk kita semua.... Insan yang bertarung nyawa untuk melahirkan kita....Kita perlu bersyukur kerana dapat dilahirkan dan melihat dunia ini..**.ayu skema kn, kn , kn ?



for my LOVELY mom... 
SAADIAH BINTI SAMSURI.. selamat hari Ibu.. terima kasih banyk2 sebab da jadi mak yg terbaekkkk dalam dunia nehh ! memg da best la !  i love u so muchh !! kakyu nak minx maaf byk2... kakyu tahu da banyak sakitkan hati mak + buat mak sedih + buat salah sume ~ hope mak dapat maafkan kakyu... doakan kakyu menjadi anak yg solehah~ lastly... selamat hari ibu~  !!

LOVE U MAK !! ^__^

Wassalam ~



♥ Thanks for reading dear ! ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...